13 Aralık 2010 Pazartesi

Salata


*Başladığı işi bitirememe gibi bir hastalığa yakalandım. Okul ilk başladığı sıralarda bir topluluğa girdim, fotoğrafçılık kursuna başladım. Toplulukta gönüllü eğitime gidecektim ve sesli okuma yapacaktım. Peki şu an hangisine katılıyorum? Topluluğun genel toplantısına bile gitmiyorum.

*Ankara'ya uygun kıyafetlerim olmadığını fark ettiğim günden beri dünya çok farklı. Çünkü alışveriş yapmam gerekiyor ve bu bende sıkıntı yaratıyor.

*Bir keresinde "Keşke domuz olsaydım." demiştim. Sırf burunlarının güzelliği için.

*Sadece ayaklarımı ısıtması için bile sevgiliye ihtiyaç duyabilirim. Kışın ayaklarım hiç ısınmıyor.

*Normal insanlar kahve içtiğinde uykuları kaçar benim daha çok uykum geliyor. Üç tane kahve içiyorum son yudumda uyuklamaya başlamış oluyorum.

*Bu sıralar en çok "Uykum var." ve "Beynim durdu." diyorum. İstisnasız her gün uykum oluyor, ne kadar uyursam uyuyayım.

*Beynim durunca gerçekten duruyor ama düşünemiyorum hiçbir şey. Mesela müzik dinlerken bir şey düşünüyorsam o an duruyor beynim. Şarkının sözlerini, melodisini kaçırıyorum. Sonra birden ayılıyorum ve tekrar şarkıya konsantre oluyorum.

*Uzun zamandır blog yazmamamın sebebi de beynimin durması.

*Beytepe'ye yağan ilk karı göremediğim için çok üzüldüm ama Bursa'da bu açığı kapattım. Orda izledim. Hayatımda ilk defa kar yağışı izledim bir de, ki bunun için kutlama bile yapılabilir.

*Konuşurken yoruluyorum. Aynen yemek yerken yorulduğum gibi.

*Kafa dağıtmak için Bursa'ya gittim sözde ama kafamı daha çok topladım dağıtmak için gittiğim konuda.

*15 gün öncesine kadar dünyanın en şanslı insanıydım. Şu an şans kelimesini ve adımı aynı cümlede kullanmak en ayıp şeylerden biri bence.

*Günlerdir ağzıma sıçan bir şarkı var: http://fizy.com/#s/1aj5ii


Asteriks

1 yorum:

Fındıklı kurabiye dedi ki...

İtiraf ediyorum.Asteriks yazsa da okusam diye çok bekledim.Beynin durmasın hiç.

Oburiks gelişme yok mu?