10 Temmuz 2011 Pazar

şarkı.

şarkıların insan hayatında yeri ve önemi büyüktür. çoğu zaman biz susarız şarkılar konuşur. gülerken de ağlarken de yanımızda şarkılar. iyi ki varlar. şarkıların hayatımızdaki yerini bi kaç örnekle inceleyebiliriz. buyrunuz;


bi ara mutluluğu tavan yapan herkes “ben mesela uçarım mesela” modundaydı.
bense ancak “ben mesela uçmak isterim mesela” diyebildim.
ya da sevgilisine olan duygularını anlatmak isteyenler  “sen benim en kıymetlimsin en derin en içimdesin” sözleriyle yaşadılar bi süre.
şimdi de yine Kenancığımız sağ olsun aşık olan “şans meleğim nerelerdeydin tam zamanında geldin” diyor başka bi şey demiyor.
işte ben de Nilüfer abla sağ olsun “çok özlemek ve sevmediğini bilmek” falan diyebiliyorum. ha bi de Athena sağ olsun; “benim güzel hatalarım var.” güzelse hata olmaz hataysa güzel olmaz demeyin. hata ama güzel yine olsa yine yaparım aynı hatayı.


oburiks-

Hiç yorum yok: