6 Mart 2011 Pazar

:)



Hafta sonu çok eğlendim. Keşke her gün hafta sonu olsa, ablam gelse, bi kısmı da olsa ailemle mutlu olsam. 


Dertliyim dostlar dertliyim. Küçücük kuzenim sınıf arkadaşına evlenme teklif etmiş 13 hafta sonra düğünleri varmış ayrılmazlarsa. Evet evet doğru okudunuz biraz hızlı kendisi. Benim yaşım onunkinin bi kaç katı kadar ama ben hala böyle oturuyorum odamda. Neyse ya bekarlık sultanlıktır demişler. Sevgilin mi var derdin var da demiş birileri. Doğru sözler bunlar. :)

Odada tek yaşamaya da alıştım. Zaten başka bi şansım da yoktu. Böylesi daha rahatmış desem de aslında çok sıkıcı bi eylem saatlerce 4 duvar arasında oturmak. Saatlerce sesini duymamak, konuşamamak çok zor da başka yapacak şey yok.

Bi de biri yasak mı dedi? Saçma nedenlerden yasaklarla pek ilgilenmiyorum. Yazmaya devam. :)

Öyle işte daldan dala atladım. Bi de dişim çok ağrıyor, benle içecek birini bulsam rakı içecem ama yok. Yalnızlık kaderim benim. Yalnız geldim yalnız gidecem galiba. :)

oburiks-



Hiç yorum yok: