8 Temmuz 2010 Perşembe

Asfalt Kader

14 saatini yolda geçirmiş biri olarak yol boyunca saçmaladım. Yol berbattı, ilk defa bir yolculukta bu kadar rahatsız oldum ve çocuklardan nefret ettim. Saçmalamalarımdan birkaçı:

*Neden çocukların çişi geldiğinde rahatlıkla "Hö? Ne olmuş? Çişi mi gelmiş?" deriz de bizim ÇİŞİMİZ geldiğinde "Lavaboya gidiyorum." deriz ki?

*Yanımdaki teyze "Neden bu otobüsü tercih ettiniz?" dediği anda içimden yarışmacı arkadaşlara başarılar dileme isteği yükseldi.

*Ne yazık ki "Çocuklarınızı pistten çekin." uyarısının yapılabileceği bir ortamda yolculuk yapmıyorum yoksa şimdiye çoktan çocuksuz bir dünya için el ele vermiştik.

*Yan koltukta oturan 2 küçük çocuk ve diyalogları:
Kız:Abii kalk Mehmet Ali Erbil'in filmiii!
Erkek:Güzel bir şey değilse seni öldürürüm!
Kızın aklından geçenler:Ölüm ölüm dediğin nedir ki gülüm ben Mehmet Ali Erbil için seni uyandırmayı göze almışım.


Asteriks

Hiç yorum yok: