21 Ekim 2010 Perşembe


90 dakika boyunca aynı sandalyede oturmak işkence gibi..
Dilci olup speaking ve listening yapamamak şaka gibi..

-------------------------------------------------------------
2 gün önce hayatımda ilk defa tilki gördüm.. Bunu babama söylediğimde beni sakinleştirmek için yanlış görmüşsündür köpektir o dedi.. Ablama söylediğimde ise ohoo bu daha ne ki kar yağınca kurt inecek sizin oralara dedi.. Ankara'dan nefret edebilme sebebi 1342..

-------------------------------------------------------------

Oburiks.

3 yorum:

A.Grace dedi ki...

yahu nedir sizin bu ankaradan nefret etme durumlarınız? ne güzel aynı üniversitedesiniz.yeni bie sehir,gezilecek,keşfedilecek bir sürü yer. kızıyorum ama :)

Fareli Köyün Kavalcıları dedi ki...

Ben de kızıyorum bu genç kızımıza. Ankara güzel.

Fındıklı kurabiye dedi ki...

Bence de Ankara güzeldir.