10 Ekim 2010 Pazar

Şarkılar Seni Söyler

Mia tarafından mimlenmiştik uzun bir zaman önce. Ben bir türlü şarkı seçemediğim için bu kadar geciktirdim yazmayı. Mimin konusu; "Hayatınıza uygun fon müziği. Fon müziği derken sözlü tabi ama sözleriye değil sadece müziği ile olucak. 3 şarkı seçeceksiniz" İyi ki sözlü olan şarkıları seçmem istenmiş yoksa ben 3 tane seçebilmek için aylarca beklerdim.


1.Eddie Vedder-Long Nights: Böyle bir şarkı daha olmayacak bundan sonra önce bunu bir kabullenelim. Long Nights'ı nasıl da 2 dakika 31 saniye sığdırabiliyor.Gece yolculuklarında dinleyip de yolculukta uykusuz kalmak için birebir. Üst üste dinlenir. Depresyonun dibine vurulur bu şarkıyla.
 
2.REM-Losing My Religion: "That was just a dream." dediği yerde rüyadan uyanıyorsun sanki. O ana kadar her şey çok güzel, mutlusun ama bir anda rüyada olduğunu anlayıp hayalkırıklığı yaşıyorsun. Söylemeyi seviyorum bu şarkıyı.
 
3.Pink Floyd-Hey You: Her ne kadar bana ölümü hatırlatsa da hayatıma fon müziği olabilecek ender şarkılardandır. Huzur veriyor müziğindeki sakinlik. "Open your heart, i'm coming home." Bu kadar güzel olabilir ancak bir şarkının sözleri.
 
 
Asteriks

3 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

vayyyyyyyy.. beklemene değmiş!!!!!;)

mustafa dedi ki...

eddie fenaymis...dagitti beni

Fareli Köyün Kavalcıları dedi ki...

Mia, mutlu oldum o zaman. :)

Mustafa, çok pis dağıtır.