30 Ekim 2010 Cumartesi


Çok zor anlar yaşıyorum. Canım çılgınlar gibi muffin istiyor. Böyle önümde olsa oturup 25 tane yiyebilirim. O derece.
Dün yediğim midye dolmanın tadı damağımda kaldı zaten. Önce onu yesem üstüne muffin.
Yalnızım. Bazen üşüyorum. Sonra ceket giyiyorum, ısınıyorum. Ama o zaman da çok sıcak oluyor.
Kaloriferimiz yanmıyor. Yani odada.
5 bölüm How I Met Your Mother izledim. Daha devam edecektim lakin Küçük Sırlar başlayınca biraz değişiklik yapayım dedim.
Hala muffin istiyorum.
Biri elinde paketle çıkıp gelse -ki gelemez yurda kimseyi sokmuyorlar- benden mutlusu olmaz ki.
Yarın gidip pastaneye saldıracağım.
Bulamazsam browniyle yetineceğim.
Çok dertliyim çok.


Asteriks

4 yorum:

Adsız dedi ki...

tüm bunların yanı sıra sen artık üniversitelisin. biz napalım hala ergenlik sınırlarımızı korumaktayız.

Fareli Köyün Kavalcıları dedi ki...

Üniversitede bir şey yokmuş desem bana söver misin?

A.Grace dedi ki...

sana kargo ile muffin,pringles yollayayım.mutlu ol.obez ol :)

Fareli Köyün Kavalcıları dedi ki...

İkisini de olurum hiç yok demem. :)