4 Eylül 2010 Cumartesi

Bekledim de gelmedin

Düşündüm de bu sene neredeyse beklemekle geçti hep. Önce Ygs'nin gelmesini bekledik. O geçip gitti, Lys'yi bekledik. O da bitince huzura erdik sandık ama aslında her şey yeni başlıyordu. Sınav sonuçlarını beklemek gerçekten ölüm gibiydi. Her gün herkesle aynı muhabbeti yapıyorduk. Ne kadar sınavdan konuşmayalım desek de konu dönüp dolaşıp ona geliyordu. Lys sonuçları açıklandı bu sefer tercih dönemini beklemeye başladık. O zamana kadar biraz kararsızlık yaşadım özel üniversite yazıp yazmama konusunda ama tercihlerimi de yapınca rahat olacağımı düşündüm. Tercihleri yaptık. Hemen hemen belliydi kimin nereye gideceği. Tercih sonuçlarını açıklamak için çok bekletmediler neyse ki. Yine de bekledik! Üniversiteler belli oldu. Üzüldük, sevindik. Şimdi de yurt ve burs için başvurular yapıp onun sonucunu bekleyecektik. Yurtlar açıklandı. Burslar için HALA bekliyoruz. Kayıt için gerekli belgeleri hazırlayıp kayıt tarihini bekledik. Kayda gittik sırada bekledik. Bir salona aldılar konuşma yaptılar. Konuşmanın bitmesini bekledik. Sonra tekrar sıraya girip bekledik. Yurda kaydımı yaptırdım ama bu bayanla aynı odada kalabilmek için onun gelmesini bekledik. Otobüs saatinin gelmesini bekledik. Saatler bir an önce geçse de uyusak diye bekledik. Şu an büyük bir sabırla okulun açılmasını bekliyorum. En geç de bizimki açılıyor. Çok şanslıyım evet! SIKILDIM BEN ARTIK BEKLEMEKTEN. KISACA BUNU SÖYLEMEK İSTEDİM. HAYIR BAĞIRMIYORUM.

Asteriks

3 yorum:

Fındıklı kurabiye dedi ki...

Bekle bekle,ben hala bekliyorum.Saat 02.00,ben neyi bekliyorum.

Mia Wallace dedi ki...

benim de bugün sınavlarım bitti mutluyum .ünkü beklemekten sıkılmıştım!

Fareli Köyün Kavalcıları dedi ki...

seymassa, senin neyi beklediğin belli şekerim.

Mia, geçmiş olsun. :)