20 Eylül 2010 Pazartesi

Gitmeyi çok istemesem de gidiş vakti yaklaşıyor.. Artık gidiş moduna girip alışveriş yapmak lazımdı, düştük bugün yollara.. Yola çıkarken ne alacağımı bilmiyordum, hedefe vardık hala ne alacağımı bilmiyordum aslında hedefe de bilerek gitmemiştim.. Gideceğim şehirde havalar nasıl ne biliyim ben.. Hep yaz aylarında gittim ben oraya, kışın hangi zamanında ne giyilir bilemedim o nedenle her telden çalarak aldım bişeyler.. Sonra ıvır zıvır topladım geldim eve ama ayaklarıma kara sular indi.. :D

Her şey iyi hoş da benim hala kalacak yerim yok a dostlar..  Bu kadar eşyayla sokakta kalmam umarım ama inanıyorum ben benim de başımı sokacak bi yuvam olacak.. :D

Şimdiden özledim liseyi, her şey ne güzeldi lisede, laylayloomdu hayat.. Evde ne yemekle ilgim vardı ne çamaşır yıkamakla ne de ütü yapmakla.. Şimdi iş başa düştü hadi bakalım kolay gelsiin.. :D  

Oburiks ~

2 yorum:

A.Grace dedi ki...

korkutuyorsun beni

Fareli Köyün Kavalcıları dedi ki...

Korkma sen gitmek çok güzel. Ben Asteriks tabi ki.