13 Kasım 2010 Cumartesi

Bazen güzel şeyler olur



Birazdan "Tesadüflerin İnsan Hayatındaki Yeri" adlı belgeseli izleyeceğiz. Kadere inanmam bu yüzden yaşadıklarım tesadüf sonucu olan şeyler hep. The Curious Case of Benjamin Button'ı izleyenler bilir orada 3 dakikalık bir sahne vardı. Şunlar şunlar olmasaydı şu an her şey farklı olurdu diye. O filme benzer bir şeyler yaşadım ben de. Tarih 9 Kasım.

*Arkadaşımın sevgilisinin doğum günü 12 Kasım'da olmasaydı,
*Ona hediye almak için son günleri beklemeseydi,
*Konuşurken bir anda hediyenin ne olacağına karar vermeseydik,
*Hemen hediyeyi hazırlamak için alışveriş merkezine gitmeseydik,
*Otobüse yetişseydik,
*Otostop çekmeseydik,
*Bir sonraki otobüsü bekleseydik,
*Alışveriş merkezinde şarap şişesine benzer şişe bulmaya çalışmasaydık,
*Özsüt'ten ve adını bilmediğim bir pastaneden mum istemek için durmasaydık,
*Mumların rengi istediğimiz gibi olsaydı,
*Arkadaşım başka mum almak için bizi bekletmeseydi,
*Aldığı mumları değiştirmesi için zorlasaydık,
*Zaman Kaybı yürürken merdivenlere bakmasaydı

ben O'nunla tanışamazdım.
Hayatımda ilk defa şanslı olduğumu hissediyorum. Hayatımda ilk defa birisi şanslı olduğumu hissettiriyor.


Asteriks

3 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

vaoovvv.... süper!!!!

A.Grace dedi ki...

ah çok hoş:)

Fareli Köyün Kavalcıları dedi ki...

Bence de. :)