24 Kasım 2010 Çarşamba

Ben bu şehre geleli 2 ay oldu ama 2 ayda ağladığım kadar ağlamamışımdır buraya gelmeden önceki hayatımda..
Sanki her şey bana karşı olsun diye kurulmuş, sanki ben buraya mutsuz olmaya gelmişim.. Valla ben de istiyorum mutlu olmayı.. Ben de istiyorum "ohhh üniversitedeyim hayat bana güzel" demeyi.. Ama olmuyo işte hep bi engel çıkıyo.. Şanslı değilim ben.. Hayat bana bi kere güldü onda da bu üniversiteyi kazandım şans eseri.. Dandik bi üniversitede okusaydım da her günüm şen şakrak geçseydi keşke.. Razıydım buna.. Ama hayata yeni yönler vermek için hiç bi zaman geç değildir bence.. Umarım ben de mutlu olurum bi gün ve buraya "çok mutluyuummm" yazabilirim.. Bunu gerçekten çok istiyorum.. Hadi hayırlısı bakalım.. Herkese iyi akşamlaarrr.. (obrks)

2 yorum:

Miss Austen dedi ki...

Hayat bize güzel olsun artık,olmalı.

Sam Scarlet dedi ki...

Olcak hiç merak etmeyin :)