27 Haziran 2011 Pazartesi

blablabla.

*hiç bi zaman dolabı açıp yiyecek bi şey ararken sabahtan kalan domates salatalığı yemedim çünkü onlar söğüş doğranmışsa kahvaltıda yenir.

*karpuz-peynir/üzüm-peynir ikililerini hiç sevmedim.
 
*hele ki bal-kaşar/reçel-kaşar gibi ailemin bi kısmının severek yediği ikilileri denemeyi bile hiç düşünmedim.

 
*waffle da sevmem mesela.


*hiç tatlı krizine de girmedim genelde krizlerim cips,çekirdek vs.için oldu.
 
*çoğu misafir sevmeyen gencin aksine misafir delisiyim ben. bi de her gün bize gelsinler yatıya kalsınlar her yer yatak olsun falan. kalabalık her zaman güzeldir ki bi de bi kaç ay yalnız yaşamak zorunda olan biri için kalabalığın anlamı çok büyük.

niye yazdım bunları ben de bilmem. maksat muhabbet olsun. okuyan sesimi duyan varsa selamlar ederimm. :)

'oburiks'

Hiç yorum yok: