23 Ağustos 2010 Pazartesi

Bağımlılık


Merhabaa,
Uzun süredir internete giremediğim için Sims 3 oynamaya karar verdim.. Ama kararımı gerçekleştirebilmek pek kolay olmadı.. Gittik korsancıya aldık CD, geldik eve kuracaz hata verdi zaten internetsizlikten sıkılan canım daha çok sıkıldı.. Ama yılmadım, bi daha gittik korsancıya bi program var onu yükle sorun kalmaz dedi, tamam dedik geldik eve ama programı bulabilene aşk olsun.. Ama yine yılmadım, ablamın arkadaşının da bu bağımlılık düzeyi yüksek oyunla haşır neşir olduğunu bildiğim için "Ablaa lütfen iste Simskolikten de ben de oynayayım" dedim.. Tamam dedi, ama gel gör ki oyunun boyutu büyük olunca hiç bi yere sığmadı ve ablam getiremedi.. En son orijinal almaya karar verdim.. Ablamla konusurken söyledim yeter artık gidip alacam diye.. O da dur bekle gelirken getirmeyi bi daha deniycem dedi.. Bi daha denedi ve tatatataam mutlu soon, başardı.. :) Sabah uyandığım gibi kurdum ve oyuna başladım, başlayış o başlayış sadece yemek yemek için kalkar oldum bilgisayardan.. Günde 23 saat mesajlaştığım Asteriks'in attığı mesajları bile görmez oldu gözüm çünkü telefona bakmak aklıma bile gelmiyodu.. Yani ben de Simskolik oldum artık.. Zor oldu ama kavuştum ona, bakalım nasıl ayrılacam ondan.. :D

Biraz da neler yaptığımdan bahsedeyim; 

-Sims'e ilk bi çiftle başladım, bi çocukları oldu, sonra yumurta kalitelileştiricisi kullanan dişi Sim sayesinde önce ikiz sonra üçüz kızlar doğunca bu aileyi çöpe atmaya karar verdim.. :D

-Daha sonra bir genç kızla devam ettim yola, hem okuyan hem çalışan namuslu bi kızdı bu.. Büyüdü ve evin hizmetçisine aşık oldu.. Senden de hayır gelmez artık dedim ve onu da sildim..

-Sonra yine bi çiftim olsun  istedim; Milano Sueberg ve Rudeboy Sueberg.. Çocukları oldu, Oliver Sueberg.. Rudeboy kariyer basamaklarını hızla tırmanan bi arkadaşımız ama bu yoğun ve stresli hayat onu hizmetçiyle fingirdemeye zorladı sanırım ki karıısı işteyken hizmetçiyle fingirdedi ve karısı bunu öğrenince de Rudeboy karısından özür diledi  fingirdemeye karısıyla devam etti.. Bu sırada çalışkan Oliver çapkın babasına çekmedi ve hep okul 1.si olarak annesini mutlu etti.. Şimdilik bu aileyle devam ediyorum bakalım bunlardan ne zaman sıkılacam.. :D 

Oburiks ~


5 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

yahu benim arkadaş korsan almıştı çıldırdı. Sonuç olarak sims oynamamaya tövbe etti :)

Fareli Köyün Kavalcıları dedi ki...

Evet korsanın çıldırtıcı bi özelliği var sanırım, bende de oyun kendi kendine kapanıyor arada ama şimdilik katlanabiliyorum.. :))

zey0zey dedi ki...

en son sims oynadğımda kocam alışveriş merkezinde sarı bir aşüfteyle tanıştı oda yetmedi üğzerime kuma getirdi onu gözümün önünde kurlaşmalar kalpleşmeler hani 3 tanede çocuğum var bırakıp gidemiyorum anamın evine.kan kusup kızıllcık şerbeti içtim buda yetmedi 1 yaşına giren çocuğumun doğum gnnde bi adam çocuğumu kucakladı kaçırdı götürdü oda yetmedi diğer çocuğumun ödevlerini yaptrmıyorum diye devlet elimden aldı.beni dahada depresyona soktu oyun daha da oynamam

Fareli Köyün Kavalcıları dedi ki...

Ahahah o ne öyle ya ölücem gülmekten. :D Ben asteriks oyunla bi ilgim yok. Merhaba.

Fareli Köyün Kavalcıları dedi ki...

Huhahaha, memleketimden Sims manzaraları.. :D İtiraf ediyorum çocuklara ben de bakamıyorum, bakıcı çağırıyorum.. :D