14 Ağustos 2010 Cumartesi

HÜ-HÜ-HÜ


En başından beri Ankara istiyordum.. Sonra Ankara'da arkadaşlarımla olmak istedim.. Şimdi Ankara'da arkadaşlarımla olup aynı sınıfta olmak istiyorum.. Bence çok şey istemiyorum, burdan Hacettepe yetkililerine gerekeni yapmaları için sesleniyorum.. :D 

Şu an mutluyum blog, hem de çok.. Asteriks'le ve Teyzesinin ördüğü kırmızı şapkalı kızla aynı yeri kazandım.. Asteriks'le aynı yere gitmeyi bi kaç ay öncesine kadar hayal dahi etmezdim.. Kimlerle kimlerle hayaller kurdum ama Asteriks'le hiç hayal kurmamıştım.. İçten içe Asteriks'le aynı yerde olmayı istiyodum ama bencilce duygularımı bırakıp Asteriks Boğaziçi'ne gitsin istiyodum.. Normalde dün aynı yere gideceğimizi öğrenince mutlu olmam gerekirdi ama Asteriks üzüldü diye üzüldüm ben de.. Hatta dün onlara giderken kağıttan limonata götürdüm ona, bi de browni alacaktım ama öğleden sonra pasta yiyecek diye almamıştım.. Hoş öğleden sonra pasta yemedi ama neyse.. :D Uzun lafın kısası mutluyum ahali mutluyuuum, ama aynı sınıf ve aynı yurt odasında olursak daha mutlu olacaamm.. :))    

Hıı bu arada hayal kurmayacam artık diyodum ama dünden sonra tekrar kurmaya karar verdim.. Hayalsiz hayat olmazmış hayallerim gerçekleşmeye başlayınca anladım.. :))

Oburiks ~

2 yorum:

Fareli Köyün Kavalcıları dedi ki...

Pastaları eve götürüp hüplettin biliyorum.

Fareli Köyün Kavalcıları dedi ki...

Hayır dolaptalar, ilk görüştüğümüzde getirecem..