10 Ağustos 2010 Salı

Şiki Şiki Baba



*Ben küçükken bizim eve temizliğe gelen bir teyze vardı. Adı Resmiye'ydi ve 50 yaşın üstündeydi. Ben sırf kadını oynatmak için bacağımda sinek ısırığı olan yere kolonya döker ve deli gibi bağırırdım. Kadıncağız yazık 2 kat merdiveni koşarak inerdi korkudan. Sonra bir şey olmadığını görünce rahatlardı. Ben de bundan zevk alırdım onu korkuttuğum için. Kötü çocukmuşum resmen. Günah çıkarmalıyım acilen!

*Resmiye'den sonra bir de Oya gelmişti, ona da az çektirmemiştim.

*Saçma sapan şarkıları ezbere bilirim ve en sevdiğim şarkıları söylemek yerine dilimde hep bu saçma şarkılar vardır. "Bas gaza aşkım bas gaza."

*Bugün 2 ay önce yapmam gereken bir şeyi yapıp odamdaki testleri topladım. Toplarken "Vaynısını. Bu kadar testi ben mi çözdüm lan?" diye geçirmedim değil. Lise hayatımı çöpe attım bildiğin. Annem hala "İyice bak belki işine yarar." diyordu ben büyük bir zevkle o testleri atarken.

*Bir de böyle bir şey vardır: Artık işine yaramayan ama belki bir gün işine yarar diye sakladığın şeyler. Lise 2'de tuttuğum ders notlarını saklamıştım belki sınav zamanı bakarım diye. Bir kere bile dönüp bakmadım. Notlar ne işe yaradı peki? Evi çöp eve dönüştürmeye.

*Çamaşır katlama makinası icat etmek istediğimden söz edecektim ki Google beni hayal kırıklığına uğrattı. Böyle bir makina varmış! Beynimden vurulmuşa döndüm. Bu benim fikrimdi! (derken hıçkırıklara boğulur.)

Yazının anafikri: Mavi gözlü olanlar ne kadar şanslı olduklarını bilmiyorlar.


Asteriks

Hiç yorum yok: