20 Ağustos 2010 Cuma

Bazen Sinirleniyorum

Bayıla bayıla dinlediğim bir şarkıyı duyup "Bu ne böyle bağırıyor?" diyen insanlar var.
Hayatımda ilk defa sıkıntıdan değil de isteyerek sürdüğüm oje için "Heheh çok komik." diyen insanlar var.
Okuduğum herhangi bir kitabı beğenmeyip o kitapla ilgili hiçbir bilgisi olmamasına rağmen kitabı yerden yere vuranlar var.
Kısacası sevdiklerimle, beğendiklerimle zıt görüşte olanlar var. Zevk renk meselesi denemez buna. Bu artık kendi düşünceleriyle örtüşmeyen bir şeyi kimsenin yapmasını istememeye girer ki bu da ne kadar sığ olduklarını gösterir.
Şu güzelim şarkı sevilmez mi hiç yahu?

Tıklayınız.


Asteriks

6 yorum:

French Oje dedi ki...

msnde sotaya yatıp birini beklediğimde gece gündüz, " işin gücün yok mu yeeaaa ne zaman girsem nettesin uyumuyosun herhalde hohoho" diyenler var.
onları pataklamak istiyorum

Fareli Köyün Kavalcıları dedi ki...

Demek ki onlar da sürekli nette ki seni görüyorlar bir de böyle bir şey var.

French Oje dedi ki...

herkes nette bence, bazıları offline görünüyor ama.

dilaraaks dedi ki...

Ben de muzdaribim bu konuda. Beni nette gören vatandaşların, "Her şey internet mi? Ne kadar açsam buradasın!" triplerinden sıkıldım. Buna dur deme kampanyası başlatmak lazım, sadelikten hoşlanırım,"Neden bu kadar sadesin artık genç kız oldun makyaj yap biraz." derler. Makyaj yaparım, "Vaay artık sen de makyaj yapmaya başladın, hayırdır?" derler. Ne yapacağımızı şaşırdık artık.

Mia Wallace dedi ki...

Bende bazen benim çok sevdiğim bir şeyi eleştirenlere sinir oluyorum.
Ve tıkladım.. Çok severim. Mutlu oldum!

Fareli Köyün Kavalcıları dedi ki...

Sevmene sevindim Mia. :)