15 Ağustos 2010 Pazar

Eyvah Mimlendik!

Sevgili French Oje mimlemiş bizi. İlk kez mimlendik bu yüzden havai fişekleri patlattık. Mimin konusu; çocukluktan akılda kalanlar.




"Onun arabası var güzel mi güzel": Sıkı (!) bir Mustafa Sandal ve Mahsun Kırmızıgül hayranıymışım o zamanlar. Öyle ki arabada bir kaset evde bir kaset bulunduruyormuşum ikisinden de ve bütün yolculuklar sırasında onlardan başka bir şey dinletmiyormuşum. Hala Mustafa Sandal dansı yapmamın sebebini anlamamış olan?

Uçan balonlarla aramdaki özel bağ: Uçan balon gördüm mü benim için akan sular durur. Bir gün anneme diretip aldırmıştım hem de iki tane. Bacak kadar boyumla bir tane balon neyime yetmiyorsa! İkisini de koluma taktığımda benden havalısı yok tabi. Otobüse bindik annemle, otobüs ağzına kadar dolu üstüne bir de benim balonlarım. Annem beni ezilmekten kurtarayım derken cüzdanını çaldırmaz mı?! Gitmişti bütün paracıklar.

Yetinmeyi bilmemem: Ailece yemeğe gittiğimiz bir gün gittiğimiz yerdeki yemeklerden yemek istemedim, daha doğrusu inadım tuttu. İskender istiyorum diye tutturdum. Bir türlü ikna edemediler beni tabi. En sonunda iskenderi getirttiler gittiğimiz yere. Ben de afiyetle yedim.

Küçük hırsız: Annemin günlerinden birindeyiz. Ev sahibinin oğlu da benim arkadaşım. Çocukları bir odaya postaladılar. Oynadık, ettik derken bir kavanozun içinde kalpli sabunlar gördük. Aman Tanrım ne güzeldi onlar! Benim olmalıydı. Evden çıkarken arkadaşım hepimize birer tane verdi annesine göstermeden. Yolda giderken bizim apartmanda oturan arkadaşımla birbirimize gösterip gülüyoruz. Annem çaktı durumu, sonra da suratıma çarptı bi tane. İlk ve son hırsızlığım olmuştu. Ben suçsuzum Hakim Bey!

Boğma çalışmalarım: Uzaktan yatılı misafirlerimiz gelmişti bir yaz. Çocukları hiç susmuyor. Üstüne üstlük adımı yanlış söyleyerek çağırıyorlar beni! Ben de denize girdiğimiz bir gün birini boğmaya çalıştım. Elimden zor aldılar kızı. Geçenlerde o kızla bir araya geldik yine. Utandım resmen.

Bir genç kızın dramı: Ortaokuldayım, sevgilim var. Okulda gizli sandığımız ama herkesin gördüğü bir yerde buluşuyoruz her tenefüs. Bir gün yine orda konuşurken sevgilimin arkadaşı yanımızdan geçerken "Bıyıklara bak." hehöhöhe diye dalga geçti benimle, sevgilim de güldü onunla birlikte. Ben hiçbir şey söylemeden kaldım orda öyle. Ne utanç vericiydi.

Anlatınca komik olmadı ama o zaman komikti.

Benim mimlediklerim:

Brida
dilaraaks
LOL'umsu
Zaman Kaybı
seymassa


Asteriks

5 yorum:

French Oje dedi ki...

allahımmm bıyıklara bak denmez bir ergen kıza vay gerizekalı! yarın bi gün facebook diye bi sitenin olacağını ve orda hepimizin çok güzelleşmiş halde bulunacağımızı bilmiyolar tabi salaklar!

Fareli Köyün Kavalcıları dedi ki...

Evet haklısın. O sevgilimin derste sümüğü akardı tuvalete koşardı ben dalga geçmezdim ama!

French Oje dedi ki...

ama aklına kazınmış naber?:)

Brida.~ dedi ki...

Ay hayatım yeni gördüm mimini şu meselelerimi bir sonlandırayım en kısa zamanda ben de yapacağım. :D

Fareli Köyün Kavalcıları dedi ki...

Tamam bekliyorum. :)