22 Haziran 2010 Salı

Bilok okul kapandı, mezun olduk hatta sınavı bile atlattık ama hiçbirini yazmadık buraya. Okulun son günü o kadar çok beklettiler ki güneşin altında neredeyse sınava giremeyecektik. :P Üniversiteye gidip görelim dedik nerede gireceğimizi. Daha üniversiteyi kazanmadan nasıl rezil olacağımızı yaşadık. Hiçbi yeri bilmiyoruz, yemek alırken zaten neler yaşadığımızı bi biz bir de Allah bilir. :D Her neyse atlattık o günü ve sınav günü sabah saatler geçmek bilmedi. Saat 14:30'a sınav mı konurmuş diye baya sövdüm ben sınav öncesi. Sınav geçti gitti. Kimisi mutlu oldu, kimisi üzüldü.

Şimdi biz sözde tatildeyiz ama hala üstümden atamadım sınav zamanını. Sabahları gözümü açtığımda kalkayım da test çözeyim diyorum sonra internette çok vakit geçirince vicdan azabı çekiyorum falan. Ama geçer umutluyum. :p Bir de şöyle bir şey var tatil çok sıkıcı bir şey ya. Böyle sabah kalkıyosun yapacak bir şey yok. Televizyon zaten izdivaç programlarından geçilmiyor. Bütün diziler bitti akşam izleyecek bir şey yok. Öyle geçip gidiyor işte.

Oburiks tatilde. Geziyor.

Asteriks Mersin'den bildirdi şimdi hava durumu.

Hiç yorum yok: