24 Haziran 2010 Perşembe

Holalaa Aganta Halkı,
Ankara buz gibi, yağmur yağıp duruyor.. Gün boyu evdeyim, bi de teknolojiden uzak kalmak öyle zor ki anlatamam. Elektrik kesilir TV yok, laptop saklanır internet yok, telefon kafayı yer, SMS yok.. Bunların içinde en zoru telefonsuzluk oldu bilog.. Elim ayağım olmuş bu telefon benim.. Ama sanırım telefon değil telefondakiler özlediklerim..
Sınav düşüncesinden de hala kurtulamadım, her gece rüyamda ya tercih yapıyorum, ya sonuçlar açıklanıyor, bir an önce tamamen bitse de kurtulsam..


Dün 5 yaşındaki kuzenim, çok mutsuzum odamda yalnız kalmaya çok ihtiyacım var lütfen odamdan çıkar mısın dedi bana Aganta, çok şaşırttı beni kerata, günler böyle şaşırıp mutlu olmakla geçiyor işte.. Hafta sonu olsa da gezsek biraz, hep ev hep ev sıkıcı.. :D


Mersin'e dönünce de Ribörts bizi bekler Asteriks'm, bi gidemedik..
Şimdi gideyim sonra yine gelirim..

Sağlıcakla kalın Burinacanlar.. :D

Oburiks

Hiç yorum yok: