27 Haziran 2010 Pazar

Dertler derya olmuş..

Sanırım ben hayatı kendim için yaşamayı öğrenemedim bilog.. Hayat benim, herkes gidici, bana kalacak yine tek benim diyemiyorum bi türlü.. Yanımdaki mutlu olsun ben nasılsa bulurum bi yolunu diyorum.. Bencil olmayı öğrenemedim; halbuki çevremde o kadar çok bencil var ki.. Bi de üzmemek için üzülmeyi âdet edindim kendime, geçer bunlar sanırım bilog.. Çocukluk salaklıkları diyip geçesim var ama pek çocukluk kalmadı sanki..

Bu aralar bi de kuruntulu oldum Aganto, kuruntu yaptığım şeyler de incir çekirdeğini doldurmaz cinsten.. Hayatta hep kafama takacak bişey bulabilmemden ötürü alkış istiyorum hepinizden..

Haa aklıma gelmişken ben "hayır" demeyi de bilmiyorum biloogg.. Fark ettim de çok sorunluyum be bilog bu işin sonu nolacak acaba.. Ölsem yapmam ben bunu hayır hayır diyorum kendime ama karşıdaki gelip sorunca hayır diyemeyip tabi neden olmasın diyorum.. Allah akıl fikir versin bana..

Ankara hep yağmurlu ve kara bulutlu Burina belki de bu sorunluluğumun nedeni de bu kasvetli havadır..

Bugün daldan dala atladım ama çok uykum var bi de kafam dağınık, kusuruma bakmayın artık.. :)

Hoşçakalınız, en kısa zamanda görüşmek üzereee.. Özleyin beni.. Ben Oburiks.. :))

Hiç yorum yok: