5 Haziran 2010 Cumartesi

Gecenin Getirdiği Saçmalamalar

*Geçmişi anmayı pek sevmem. Ama hafızam sürekli geçmişi hatırlatmakta ısrarlı. Daha önce yaşadığım bir anı saniyelik de olsa tekrar yaşıyorum. 1 kere gittiğim bir evde o anı yaşarken görüyorum kendimi.

*Kalabalık ortamlardan hiç hoşlanmıyorum. Kasılıyorum baya bir.

*Bazı şarkılar var ki benim için çok önemlidir. Hatta benimle birlikte yaşıyorlar diyebilirim.

*Kendimle çok konuşuyorum. Öyle ki iç sesime bir isim bulmalıyım. Yoksa iletişimimiz zor olacak.

*Sevdiğim insanların mutluluğu için istemediğim şeyleri yapabilirim zaman zaman.

*Sevdiğim insanlar demişken bir şeyleri ya da birilerini çok sevememe hastalığı var bende sanırım.

*Beni tanımayanlar hep soğuk bulurlar, haklılar bence de soğuğum. Selam olsun.

*Nedendir bilmem genelde "neden"i "niye"ye tercih ederim, ama çoğu zaman niye derim/yazarım.

*Takıntılarım var. Bunlardan son zamanlarda en çok uğraştığım muslukları tek damla damlamayıncaya kadar kapatmak. Yatağımdan kalkıyorum kapatmaya.

*Isırarak yemek yemeyi unuttum, hayatımın geri kalanını böyle geçirmek istemiyorum. =D

*Bazen kendimi gerizekalı gibi hissediyorum. Bazen de çöp.

*Gecenin bir vakti burda ne yapıyorsun diyecek olan olursa verecek cevabım yok. Şu anda yatakta olmam gerek hatta. Çünkü yarın mezuniyet balomuz var ve hayatımda ilk defa 5 saatimi kuaförde geçireceğim.

*Kuaförlerden nefret ediyorum.

*Son olarak yarın topukluyla yakın bir ilişki kuracak olma fikri beni korkutuyor.


Asteriks

Hiç yorum yok: